سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در صنعت هم میتوان از اسراف برق جلوگیری کرد.

چهارشنبه 88/9/11 4:44 عصر| | نظر



شرکت آرد قدس رضوی به لحاظ صرفه‌جویی در مصرف برق در سال 87، لوح تقدیر شرکت توزیع نیروی برق مشهد را به خود اختصاص داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مهدی حلیمیان، مدیرعامل شرکت آرد رضوی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته در طرح «پیک سایی و مدیریت مصرف» شرکت توزیع نیروی برق مشهد شرکت کرده و با مطالعه و بررسی‌های کارشناسانه، کارهایی فنی نظیر سرویس و تعمیر دستگاه‌ها را به زمان‌های پیک مصرف برق منتقل کردیم.
وی تصریح کرد: برای انجام بهینه این کار تعمیرات و سرویس دستگاه‌ها را بر خلاف سال‌های قبل که معمولا در اردیبهشت و خرداد انجام می‌شد، به ایام تابستان که بالاترین زمان مصرف برق در کشور است موکول کردیم که همین امر تا حد زیادی به کاهش مصرف کمک کرد.
حلیمیان افزود: همچنین با توجه به تعطیلی پنج ساعته دستگاه‌های بخش بوجاری در طول شبانه‌روز، طوری برنامه‌ریزی شد که ساعات خاموشی دستگاه‌ها همزمان با ساعات اوج مصرف برق باشد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «اصلاح الگوی مصرف» اظهار داشت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب، در سال جاری نیز با امضای قرارداد مذکور با شرکت توزیع برق، علاوه بر مواردی که سال گذشته رعایت شد، سعی داریم تعطیلات سالانه شرکت را به روزهای تابستان منتقل کنیم تا صرفه‌جویی بیشتری در مصرف برق داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی با بیان این که صرفه‌جویی در مصرف برق هیچ‌گونه زیانی به میزان تولید وارد نکرده است، گفت: با این صرفه‌جویی، علاوه بر دریافت لوح تقدیر از شرکت توزیع برق مشهد، حدود 40 درصد در هزینه‌های برق مصرفی صرفه‌جویی شد.

برگه‌ها

//////////////////////////////////////////////////////////

///////////////////////////////////////////

آرشیوها